smsa aldrig med honom

heyyy guys !
-
det var rätt skönt att va på gymmet förut.
sprang långt, tills jag trodde jag skulle dö.
okej, helt ärligt så var det inte så långt.
jag dör ändå. har sämsta konditionen ever.
sprang iaf i bra tempo i lite mer än 20 min,
ändå bra jobbat av mig. hehe.
för att vara jag då ...
gymmade i en timma efteråt också,
gött som fän.
träffade favvo-jacob också,
blir alltid lika glad av att träffa honom !
o så träffade jag kenneth. då blir man glad !
-
har i alla fall skrivit klart min engelska nu,
kom på att den ska lämnas in imorgon. gatt.
o när jag sitter o skriver det får jag sms av en som heter andreas.
alltså. INTE OKEJ !!!!!
hahahah. han frågade om tyskan o gav mig ångest,
har förträngt tyskan o tänker inte göra den.
en text om beethoven som typ är assvår, plus glosor ?!
hello i've got a lifeeeee ?!
skoja. men serr. jag orkar inte med tyskaläxa.
dessutom såg jag mina o hans sms från förra året,
när jag o tedeland satt i biblioteket o drev om hans fjortishjärtan.
han har slutat med dom nu.
läs mer om that really awkward moment here.
yep.
vi hörs efter greyyyyys eller imorgon innan jag drar.
puss på er !
chillar runt i dessa mysisar.
kan dock inte riktigt se på dom på samma sätt längre.
idag fick jag reda på en sak angående maskerader och superman.
ajaj. good guys. ändå nice.

Kommentarer
Postat av: Teeeedeland

HAHAHA... smsa aaaaldrig med wårdh, tur iallafall att fjortishjärtarna är borta "MAXAAA PÅ MED FJORTISHJÄRTAN, snälllla sofia gör det"

2011-10-05 @ 22:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0