it's a quite funny story ...

okej. nu ska jag berätta en jätterolig sak.
som samtidigt är något av det värsta jag har gjort.
men som sagt, det är jätteroligt. faktiskt.

en tjej i min klass (nämner inget namn, hehe)
höll på med en kille vid namn andreas ett tag i början av ettan.
han går på hvitfeldtska också, värt att tillägga.
dom träffades några gånger utanför skolan o smsade en del.
han är jättetrevlig o jätteskön när man snackar med honom irl o så,
jag går i samma tyska som honom o aa han är verkligen trevlig.
men sen kommer man till hans sms då ... typ det värsta jag sett.
såhär kunde det stå i ett sms:
heej min snygging :)<33 hur mår du idag ? :)<3
när slutar du ? ;) ska vi ses på lunchen ? :)<3 puss <3
grejen är den att jag överdriver inte det minsta,
o det var typ exakt så i varje sms. flera smileysar o hjärtan.
verkligen sjukt irriterande o vi störde oss på det allihop.
det mellan andreas o tjejen i min klass rann ut i sanden o det vra inget mer med det.

nu till det roliga.
första veckan har vi ingen tyska, o det är andreas som säger det till johan.
o johan i sin tur säger det till oss, aa skit samma ni fattar.
men förra måndagen hade vi inte hört nåt av johan.
jag o lisa sitter i biblioteket på håltimman innan tyskan o ba fan har vi tyska idag eller inte ?
jag smsar andreas o frågar, han svarar ja och frågar vart vi är.
jag svarar biblioteket i södra o frågar vart han är.
när jag har skickat iväg mitt svar till säger jag till lisa:
hahahha lisa kolla jag fick inget fjortishjärta ! bara  tre smileysar !! faan
hon ba: jooo men maxa fjortishjärtan tillbaka då, hahah fan va kul, gör det sofia !
ja ba: aa jag skickade precis iväg, men kan göra det i nästa haha !
hon ba: aaa gör det, hahaha fan va roligt. han kommer inte fatta !
så satt vi o skrattade lite åt det o aaa, nåt sånt var det iaf.
två sekunder senare får jag svaret:
sitter på bordet bredvid er haha ;)

jag bara tar telefonen, vänder den mot lisa och vi verkligen dör.
försöker lite diskret kika genom böckerna för att se om det är seriöst,
samtidigt som vi bara kollar på varandra o tänker samma tanke:
det kan inte vara sant, det är ett jävla skämt.

men nä. där sitter han. o jag har aldrig skämts så mycket i hela mitt liv.
jag säger till lisa att vi får nog gå o säga hej, eller nåt.
så jag reser mig upp, går runt o börjar kallprata lite. fanns inte så myckt att säga.
går tillbaka dit jag satt o inser att lisa och alla hennes grejer är borta.
tack lisa. hon har alltså tagit alla sina grejer o sprungit därifrån.
o där stod jag ..... o andreas satt på andra sidan.
snabbt som fan tar jag mina grejer o springer därifrån jag med.

nu till själva grejen med bilden:
jag skämtade om att skriva grattis <3 i andreas logg hhär om dagen,
för han fyllde nämligen år, fast jag gjorde det naturligtvis inte.
istället skriver ja det från lisas facebook.
hhahahah asså så jävla roligt
hoppas att han hann se det innan hon tog bort det ...
hade vart riktigt kul. o samtidigt lite hemskt.
stackarn. aja, vi får hoppas att han lär sig någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0