nu ska ni få höra

först o främst ska jag svara på en lättare fråga,
som inte behöver en lång förklaring.
vart denna tröjan kommer från och vad den kostade.
jag köpte den på nk för nån vecka sen, tror att den kostade 1299 !
-
o till den andra frågan angående detta inlägget:
varför är du så bitter angående kärlek? vad har du varit med om egentligen och varför tycker du som du gör? du verkar bara vara olyckligt kär....
-
först vill jag bara skratta lite till.
hahahahahha.
så. nu har jag skrattat.
läs inlägget igen.
jag är inte bitter, jag tror bara inte på äkta kärlek.
jag har inte varit med om nåt jättehemskt egentligen,
och min syn på kärlek var den samma innan det,
fast kanske inte lika mycket typ.
en kille som jag var mer eller mindre tillsammans med var otrogen.
och det gav mig liksom bara fler bevis på att det är så det är.
och det handlar inte bara om mina egna erfarenheter,
det handlar om vad jag har sett också.
vad mina vänner har varit med om osv.
det är ett faktum. otrohet finns överallt, där man minst anar det.
på påståendet om att jag är olyckligt kär vill jag bara skratta lite till.
hahahaha.
jag är inte olyckligt kär.
hahaha asså verkligen inte.
shit. haha. vet inte ens vad jag ska säga.
jag är inte olyckligt kär, det är en sak som är säkert i alla fall.
-
haha puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0