förlåt

jag har varit hemma i en och en halv månad (!!!!!!!!!) ungefär men det känns som en vecka. samtidigt inte. jag har gjort så himla mycket saker sedan jag kom hem, fast ändå inte. eller aa.
 
det har varit middagar med vänner. födelsedagsmiddagar, hejdåmiddagar, helt vanliga middagar. kvällar på stan då vi bara suttit och drinkat och unnat oss precis det vi känner för. lunchat på stan med fina vänner, och med min fina pojkvän. med honom har jag även hunnit med några dagar i smögen för att fira lite valborg och hänga på spa en hel dag. gått på stan och letat efter något att önska mig när jag fyller år. hängt i vasaparken, suttit vid kanalen. vart på skiva! har hunnit göra naglar inte bara en utan två gånger. fått rutin på vardagen med vikariat terminen ut på ebba. var en sväng med två sjuor på lägerskola i åsa. har hängt på fritids och i förskolan med helt underbara små härliga barn som man får massor med energi av. det har blivit en del läkarbesök, bland annat en ambulansfärd till akuten men tyvärr inget som gjort någon klokare. kollat in gbgvarvet med fina vänner där min bror och alex sprang. jag har ätit middag med min fina familj. jag saknar min bror här hemma! så himla mycket faktiskt, det är så tomt utan honom. har för övrigt hängt en del med honom med. har för första gången i livet röstat i ett val. firat morsdag. och det är väl där vi är nu, i väldigt korta drag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0