måndag 13/1

Hej finisar, hur är läget? Jag mår bra men är lite trött. Dagen har varit lång..
Imorse mötte jag Elin på centralen vid åtta och vi satte oss på tåget mot Stockholm. Käkade lunch innan vi tog oss ut till förorten Älvsjö för att besöka den Vietnamesiska ambassaden. Oklaraste stället jag varit på och det kändes väldigt oseriöst med en liten tomte som jobbade i ett litet hus i anslutning till en "herrgård" eller vad man ska kalla det. Ambassaden låg liksom mitt ute i ett bostadsområde... Så jäkla konstigt. Haha men efter att den här tomten gjort både det ena och det andra verkar det i alla fall som att han förstod att vi ville ha dom postade till oss hem så förhoppningsvis går allt bra nu. När vi var klara tog vi oss tillbaka till centralen och bokade om vårt tåg så att vi kunde komma hem lite tidigare. Så kan man också spendera dagen!
 
Helgen... Vad har jag ens gjort? Jo just det. Var på Hundraåringen i fredags, helt fantastiskt rolig film. Ett måste för alla att se! I lördags körde jag Alex till ishallen innan jag hämtade Bea i stan. Vi åkte hem och chillade någon timma innan vi åkte iväg till Hovås för att servera på en väldigt oklar middag. Efter det åkte jag hem till Alex o nanade och igår sov vi bort halva dagen. Hann ta en promenad i solen också, det var skönt. Träffade även Elin i stan så vi kunde catcha up lite, long time no see osv. Härlig helg helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0