lördag 18/1

Insåg precis att jag inte har kikat in här på hela veckan, det var dumt.
Har dock inte gjort så himla mycket. Jobbat på skolan! Hade dom gulliga små sexorna i franska i onsdags och det var kul. Dom är så himla söta och roliga så det är verkligen kul att komma dit då. På kvällarna har jag typ vart med Alex. As usual. Det är mys, att inte göra något speciellt alls men ändå bara vara med någon man tycker om. Går i tusen bitar när jag tänker på att jag ska åka om 4 (!!!!!!!!!!!!) dagar och inte få träffa honom på tre månader. Det gör fysiskt ont i mig.
Annars... Har fixat massa grejer inför resan såklart. Lås till min flightbag, reselakan, försäkring, nytt bankkort så jag får avgiftsfria uttag i hela världen, vart på apoteket och fixat piller o mediciner o plåster och allt sånt där nödvändigt. Tog även bort mina älskade akrylnaglar som jag har gjort nya en gångi månaden i två (!) år. Mina fingrar ser ut som prinskorvar och fingerspetsarna är så ömma... Aja. Nu är det i princip bara packningen kvar. BARA.
 
Just det! Igår var jag på middag. På Le Pain bistron på avenyn, sjukt trevligt.Det var Felicia som fylde 20 igår så hon styrde ihop lite tjejer och mat och så var vi där. Väldigt trevligt och väldigt kul att träffa henne då vi ses ganska sällan nowdays. Känns som en jävla massa hejdå hela tiden, fruktansvärt jobbigt faktiskt.
 
Yeye. Nu ska jag pyssla lite med Alex födelsedagspresent som han ska få av mig idag, några veckor för tidigt. Tede hjälpte mig med det mesta igår när vi åt pannkakor med nutella osv men det är dom sista små detaljerna kvar. Hoppas verkligen han uppskattar det hehe, vi spårade lite men det är ganska kul. Eller jag tycker det. Elin hade också skrattat hehe för hon skrattar ju åt allting.
Så här ser dom ut efter två år. Ändå fina liksom om man tänker på att det kan slita en del. Samtidigt är dom så fruktansvärt fula och korta. Det är dock enklare att skriva på tangentbordet nu! Så några positiva grejer finns det. Kan måla på Snapchat också. Det har jag bara kunnat göra väldigt halvdant innan.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fjärtlin

<3<3<3<3

2014-01-21 @ 08:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0