long time no see

HEJ KOMPISAR!
shit, detta var verkligen längesen. inte bloggat på hela året, höhö. har haft riktigt kasst nätverk så det är därför. tur att själva resan var desto bättre!
 
har verkligen haft en fantastiskt härlig resa om man ser på det stora hela. detaljer som mormor, att jag har haft lock för mitt vänstra öra sedan vi landade i stockholm den 21 december, att det har ÖSregnat vissa dagar osv, ja dom detaljerna behöver vi inte gå in närmare på.
hotellet var fantastiskt. stort, härligt. god mat. mitt på stranden. en lång, kritvit strand med turkost vatten. har simmat med delfiner. ALLTSÅ det var så coolt! herregud det var nog nästan det bästa på hela resan. åh! det är verkligen något alla måste testa på. det var så jääkla ball! var även i chitchen itza, ett ställe med massa pyramider och byggnader från mayafolkets tid. sjukt ball! vi badade även i cenoter, typ som grottor. så jäkla nice.
aa skulle kunna mala på i en evighet men vi har verkligen haft det så bra. det har vart så SKÖNT att komma bort. jul och nyår är inget som ligger mig särskilt varmt om hjärtat om jag ska vara ärlig så det var perfekt att åka iväg och "missa" båda två.
lovar att lägga upp massvis med bilder så fort jag har laddat över dom i datorn, så länge bjuder jag på en bild när jag har klättrat upp i en palm när vi var på ett ställe som heter tulum. för övrigt en av de finaste stränderna jag sett i mitt liv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0