fredag 10/1

Idag finns det ju ingen fredagskänsla över huvud taget, det känns som att varje dag har varit måndag denna veckan haha.
Igår gjorde jag inte mycket alls faktiskt. Åkte runt med Alex och fixade lite saker innan jag körde honom till jobbet. Hämtade Daysan, åkte och köpte lite leksaker till henne. Åkte hem, lagade lite mat och fixade, på kvällen hämtade jag Alex och vi åkte hem till honom.
Idag gick vi upp ganska tidigt och åkte hem till mig för att inte monstret skulle behöva vara ensam så länge. Gjorde en god frulle, badade skumbad och sen somnade vi till en podd och sov till halv ett haha. Åkte iväg och käkade lite, körde honom till jobbet och nu har jag vart ute en sväng med Daisy. Har även kikat runt på lite bloggar, kompisar som är ute och backpackar och inser att det är fett kort tid kvar tills jag också drar. Blandade känslor!
 
Nu tänkte jag hoppa in i duschen en snabbis, sen ska jag åka och hämta mamma. Ska även hämta ut mina och Alex biobiljetter för vi ska på bio ikväll! Vi ska se hundraåringen, har hört massa bra om den så jag hoppas att den är bra! Yeye, dags att sätta lite fart. puss!
här om dagen hade vi 7 månader också. Världens bästa månader.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0