a zoo in my stomach

ASSÅ!!!!!!! JAG AVLIDER!
har en jävla djurpark som springer runt i min mage. vill spy, gråta, skrika, skratta, blunda och sedan spy igen. jag skakar som ett litet löv och vet inte riktigt vart jag ska göra av mig själv för tillfället. DET ÄR SÅ SJUKT! vi åker imorgon. IMORGON. hela tiden har det varit så långt kvar och det känns på något sätt obehagligt verkligt samtidigt som det är overkligt. det är brutalt, allting bara rör sig fram och tillbaka och jag vet varken ut eller in.
 
dagen har spenderats på sahlgrenska där jag kollade upp örat. fritt fram för dykcert! med andra ord är allt lugnt och förhoppningsvis slipper jag få lock för örat denna resan också men det vet man aldrig. kortisonnässpray och enriques mexikanska örondroppar får väl hjälpa mig annars. lunchade med mamsen och victor innan jag började säga hejdå till mina vänner. träffade en väldigt, väldigt saknad vän på cappuccino. andreas. min fina vän som jag träffar alldeles för sällan. sedan kom bea och vi promenerade bort till haga under ett litet cryparty. gick hem till werngren och fick lite tröst, catchade up och blev taggad igen innan det var dags att åka hem och gråta lite till.
 
nu ska jag packa. packa ner tre månader i en ryggsäck. bocka av allt på min checklista. ladda kameran, tömma minneskort, skriva ut flygbiljetter osv. det är så mycket som ska göras och jag tror inte att jag kommer kunna sova på två dygn. första natten i bangkok förväntar jagmig att sova gott men det vet man aldrig. SA JAG ATT JAG ÅKER IMORGON!? det är så sinnessjukt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0