2013 - årsresumé

Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut?
Verkligen. Det största är nog studenten hehe men det gör man ju bara en gång i livet. Jag hade en skiva. JAg var på Åland! Där har jag aldrig varit innan hehe. Var på min första Håkanspelning och blev tillsammans med min prins. Har även haft två jobb samtidigt vilket jag inte har haft innan.

Hur har ditt 2013 varit?
Helt fantastiskt. Kanske det bästa året hittills i mitt liv!

Beskriv 2013 med tre ord:

Lyckligt, galet och underbart
 
Vilka ser du som de största händelserna under året?

Hmm. Studenten är nog den absolut största, men även att jag blev tillsammans med Alex. Att jag fick en liten voffis också såklart! Och kanske att jag bokade backpacken
 
 
Blev du kär i år?
Ja :)))))))))

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 
7 maj, när jag hade min skiva. 19 maj, balen. 28 maj, studenten. 8 juni, när jag och Alex blev tillsammans.
 
 
Har du blivit bättre på något?
Tror att jag har blivit bättre på att njuta av livet och känna mer i nuet. Har även blivit bättre på att inte vara ett stressmongo även fast det är lång tid kvar tills jag är helt och hållet botad hehe.

Bästa köpet?
Haha vill inte svara något med mat men alltså maten vi åt på Barrafina är typ något av det bästa jag har köpt hahaha... Usch tragiskt. Shit, vad kan det vara annars? Kläder såklart, men kommer inte på något specifikt så.

Vad spenderade du mest pengar på?
Utan tvekan mat och alkohol. Haha det är tragiskt men det är verkligen det jag lägger mest pengar på.
 


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massor av saker! Har varit väldigt glad i allmänhet hela året

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Valborg - Håkan
Battle scars - Lupe fiasco
Kings and queens - Urban Cone
Jubel & Punga - Klingande
Wake me up - Avicii
A little party never killed nobody och vilka som gör den minns jag inte
 
Aa främst dessa men såklart många många mer

Vem har du umgåtts med mest?
I våras var det väldigt mycket tjejerna i klassen och kanske främst Hanna, men mitt bästa tjejgäng har ju alltid hängt med liksom. Alex har jag vart med väldigt mycket också såklart. Har även fått några nya fina vänner!

Ditt bästa minne 2013?
Måste säga att hela april-augusti är årets lyckligaste period för min del och allt som hände under den tiden är nog mitt bästa minne.

Har du haft ett förhållande under 2013?
Yes mitt första någonsin hehe.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Hmm. Kanske ett fast jobb med fasta tider. Fast efter sommaren helst hehe.

Vad önskar du att du gjort mer? 
Vet inte. Kanske njutit av allt som hänt mer.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingenting.
 
Har du rest någonting?
Ja, både mindre och större resor. Varit på kryssning i Arabemiraterna, var på Åland med Elinpelin, tog en weekend i Stockhom med Alex (om det räknas hehe), var i London och sist men inte minst Mexico.
 
 
 
 

Största musikaliska upptäckten?
Urban Cone! Crystal fighters har också blivit ny favvis. Quadron, Haim. Mycket från Way out west!

Vad gjorde du på din födelsedag?
Låg hemma och solade o badade på dagen. På kvällen åt jag middag med min familj och sen kom mina fina vänner hit och förkrökade innan vi drog till villan för partaj som avslutades med konstig men jävligt rolig efterfest i särö. ja, hade en riktigt bra födelsedag faktiskt!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? 
Om nära och kära hade mått lika bra som mig. Tyvärr har det hänt saker för personer i min närhet som har vart jobbiga och aa, det är klart att året hade vart bättre utan sånt!

Vad fick dig att må bra?
Familj, vänner och min pojkvän. Och mina resor. Och alla fina minnen jag har.
 
 
Vem saknade du?
I perioder har jag saknat min bästa vän som inte alltid finns där längre. Och Sally. Sally har jag saknat massor.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Se möjligheter istället för problem. Sluta oroa dig för framtiden, det är antagligen inget du kan påverka. Gör alltid allt du kan. Våga chansa. Tro på att allt blir bra. Älska minst lika mycket som du gjort under detta året.

Tror du att år 2014 kommer blir bättre?
2013 är nog ganska svårslaget, så blir detta året bättre är det bara tacka och ta emot!

Planer för 2014?
Den största planen lär väl ingen ha missat, men det är såklart backpacken med Elin! Och det är väl kanske den enda planen jag har också om jag ska vara ärlig, haha. Nej men det är i alla fall det enda som är helt och hållet bestämt och det ska bli fantastiskt kul! Har lite lösa planer att dra till NYC i början av sommaren också men det kanske får vänta ett år till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0