what i've been up to

Har tagit det relativt lugnt sedan jag kom hem. Har mestadels hängt med Alex, och han har passande nog varit ledig från jobbet tisdag, onsdag och torsdag så vi har typ suttit ihop. Inte mig emot...
Vi har varit inne i stan, käkat den fantastiska caesarsalladen på Bee till lunch. Mötte upp Adam och Ekmark och satte oss vid kanalen innan vi gick vidare till Lagerhuset där killarna drack bärs i solen och jag fick nöja mig med vatten. Har fått nya naglar!!!!!! Åh vad jag har saknat dom och vilken tur jag hade att jossan hade några lediga tider i veckan! Har träffat Tede, min saknade fina underbara vän. Igår var Alex och jag hos hans mormor och min farmor och lämnade påskägg till dom. Dom bor på samma äldreboende så det är ju lite mys. Efter besöket hos farmor och mormor åkte vi till Alex igen och hängde med Olle och Ekmark en stund. Alex och Oscar gjorde jättegod mat. Herregud vad gott det var. Sedan somnade jag i Alex famn i soffan ca 20.30. Just det. I natt vaknade vi av att ena benet på sängen gick av också. Hahahaha har aldrig skrattat så mycket. Det har varit trasigt ett tag och jag har alltid sagt att det är lugnt och att sängen aldrig kommer braka men det gjorde den...
 
Imorse åkte Alex iväg och spelade golf jättetidigt. Jag sov vidare och vaknade av ett sms från honom några timmar senare att det fanns hönökaka till mig i köket om jag ville ha frukost. Så himla fin är han. Så jag åt frukost hos honom i min ensamhet innan jag åkte hem och la mig i min säng och kollade ikapp mig på Grey's. Har bara fyra avsnitt kvar till jag är i fas nu hehe. Fick ett jättefint påskägg av bästa mamma också (sista bilden) Åh vad jag har saknat henne <3
Ikväll ska jag på middag! Till Werngren som åker till New York i några månader. Inte alls avis! Ska bli väldigt kul att träffa alla tjejer även ifall jag inte får hänga med och kröka ikväll.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0