världens bästa helg

alltså denna helgen skulle jag vilja spara i en burk. har haft det så sjukt bra verkligen, ville aldrig åka hem. o efter i lördags kändes det bara som en liten bonus att få med sig världens sötaste hundvalp hem för vi hade haft det så bra.
 
vi var uppe i stockholm vid halv 12. då drog vi ut på stan direkt typ. gick o shoppade några timmar, käkade lunch o myste. sedan gick vi ut och promenerade på djurgården i solen. alltså det var SÅ vackert o jag ville aldrig därifrån. att gå hand i hand längs vattnet med solen i ansiktet.. aa det var riktigt mysigt. vid fem var vi tillbaka på hotellet o då gick vi upp till spat. dom hade pool på taket som var varm, så vi badade o drack champagne i solnedgången på taket, himla fint. vid 7 kom alex kusin o hans flickvän till vårt hotell o tog en drink innan vi gick till gamla stan o käkade middag. efter middagen drog vi till traverna brillo o träffade maja och hanna, två tjejer alex träffade när han säsongade i st anton. maja hängde mycket i göteborg med alex o hans vänner när vi började träffas så det var jättekul att träffa henne! så vi satt där nån timma o drinkade lite innan vi drog oss hemåt.
 
igår efter den magiska hotellfrukosten gick vi ut på en promenad i solen. måste tillägga att hotellet var HELT amazing. alltså så jävla fint o fräscht o aa nä där hade jag kunnat flytta in typ. riktigt riktigt bra hotell så ska man åka till sotockholm kan jag verkligen rekommendera det. vi bodde på clarion sign. ye, sen åkte vi i alla fall o hämtade lille voffisen. hon är SÅ söt o snäll o mysig o jag vill aldrig gå hemifrån nu. hon låg i mitt eller alex knä o sov hela vägen hem från stockhol, så himla gullig. ååhåhåhåå valpis. och vi tror att vi har bestämt namn nu, hon får heta daisy, åh lillan <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0