torsdag 31/10

hej på er! hur är läget? jag mår bra! är lite halvt ledig idag så det är skönt. börjar inte förrän kl 17.
 
igår jobbade jag öppning stängning så det var en fett lång dag. var på jobbet kvart över 9 o kom inte därifrån förrän kvart över åtta på kvällen. som sagt, lång dag! men det rullade ändå på. haha, mikael som ringer mig när jag behövs på ebba kom även in och gav mig lite tider till nästa vecka. haha så himla konstigt egentligen att han chansar på att jag är där o kommer med en lapp? hahaha jaja det var kul.
efter jobbet igår åkte jag hem en snabbis o bytte om, sen kom alex o hämtade mig. vi hade tänkt gå på bio egentligen men hann inte hämta ut våra biljetter, så vi ställde bilen vid radiomotet o tog bussen till linné istället. vi gick till pinchos o käkade lite tapas där, himla mysigt. träffade även elin o gustav där av en slump haha. så där käkade vi en sen middag o o sen gick vi o tog en drink på ett annat ställe innan vi åkte hem.
 
imorse var det ingen som behövde stressa, så vi sov ganska länge. badade badkar o hade en mysmorgon tills vi kom på att alex börjar en halvtimma tidigare o att bilen stod vid radiomotet... haha det blev fett stress men det löste sig. jag åkte o hämtade daisy hos mamma och sen dess har jag vart hemma. ska sminka mig lite nu och om en timma ungefär ska jag väl dra mig till jobbet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0