torsdag 3/10

hajjjjj på er!
 
idag äre torsdag o jag har... varit ledig. som varenda dag nowdays känns det som! haha. pratade med min chef idag så ska åka till intersport o kolla mitt schema för oktober imorgon. annars idag har jag inte gjort så mycket. sov till halv 12, fantastiskt skönt. cyklade bort till mamis jobb, lånade hennes bil o åkte runt o fixade grejer åt henne. winwin!
nu har jag precis fixat mig lite snabbt, ska på hockey med dadycool! längesen. typ ett år sen... haha. men det ska bli kul! efter matchen åker jag hem o hämtar en bil så jag kan ha den imorgon, sen åker jag till min älskling o sover hos honom. mysipys. nu har jag bråttom som fän hajhaj
såhär glad var jag igår när mami sa att vi har köpt voffisen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0