torsdag 17/10

vad fort veckan har gått, det är redan torsdag ju!
 
har jobbat mycket i veckan. eller jag var ledig igår. då hängde jag med elin o daisy, sen kom sarisen förbi en stund också. mysipys! skönt att ha en ledig dag i veckan då man inte behöver göra nånting alls. inte ta sig upp o fixa sig eller ens sätta på sig kläder man kan visa sig i. när jag jobbar i skolan slutar jag visserligen tidigt men det är inte samma sak.
idag har jag iförsig varit ledig typ hela dagen. jag o alex låg kvar i sängen till klockan blev halv ett och vi fick stressa som fan. var på salongen kl 1 för att laga en nagel som gick av i helgen. fick en jättefin akrylblomma i den, ska visa senare. vid halv fem åkte jag till jobbet o jobbade till strax efter 9. vi brukar inte ha öppet så sent men vi hade längdpremiär idag. det var kul! massor att göra. gillar denna säsongen på jobbet när det alltid är full fart. ska jobba imorgon med o efter jobbet blire probably en liten härlig AW med mina girls.
 
har tyvärr bara såna här bilder från dom senaste dagarna...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0