tisdag men känns som torsdag

hej sötisar, allt bra? jag mår jättebra! fett trött dock o lite deppigt att det är oktober idag men så länge vädret är som det har varit idag kan man ju inte klaga!  

igår gick allt jättebra i stallet o det var så kul! har en ganska dålig häst nu så därför kändes det extra kul att det gick bra. 
när jag hade duschat o ätit kom alex o hämtade mig och så åkte vi hem
till honom. vet inte vad det var eller varför men vi hade en sån natt när vi låg vakna till typ 4 o pratade om allt o inget. jäääävligt segt att gå upp kl 6 för att köra hans pappa till flygplatsen... 
yeye vid 11 kom john o så åkte vi till stan o käkade lunch. efter att ha gått en sväng o tagit en kaffe åkte jag hem till vendela o hängde med henne o hanna resten av dagen. mysipys! 

nu ligger jag i soffan o degar hockey, är helt sjukt trött...

haha bebi frös imorse 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0