tisdag 8/10

trodde att jag i princip skulle vara ledig hela veckan igår, men icke. fick ett meddelande av mikael på ebba som undrade om jag kunde jobba tisdag-fredag så självklart nappade jag på det!
så idag har jag haft en heldag på skolan, det har varit kul! började dagen med två bildlektioner, det var jättekul! bild är dels inte så svårt för mig, för jag behöver i princip bara vara där. det är dessutom halvklass vilket är SÅ skönt. hade två jättesnälla duktiga klasser så det gick jättebra :) efter lunch hade jag engelska och svenska, det var också kul. börjar verkligen känna mig lite mer bekväm som lärare nu. har börjat lära mig namn o känner mig mer säker. kan va lite skön liksom hehe. hahaha några elever från förra veckan hade sagt till malin bodin (min gamla lärare) att det var jobbigt att ha mig som vikarie för att jag var så snygg att dom inte kunde koncentrera sig. hahahaha dog verkligen när jag hörde det
 
yeye nu har jag inte så mycket planer. tänkte eventuellt kolla det sista avsnittet grey's från förra säsongen, det är ju ny säsongspremiär med dubbelavsnitt imorgon! så en update är ju aldrig fel. ikväll kommer alex också, det blir mys.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0