tisdag 15/10

åh vill så gärna skriva onsdag här men det är ju bara tisdag... aja snart onsdag! hela 37 minuter kvar när jag skriver detta bara.
 
idag har jag haft fullt upp! hade min första lektion på ebba vid 8.20 imorse. känns som att jag blandar ihop gårdagen med dagen idag men 8.20 ska stämma. sen hade jag en lektion till innan unch 12-14. åkte och hämtade upp daisy på mamis jobb o åkte hem med henne. alex o john kom även förbi med lunch och för att leka med voffis så det var mys. vid två vr jag tillbaka i skolan för att ha en lektion och sedan slutade jag igen vid tre.
hämtade lillan på mamis salong igen o åkte hem där elin väntade. vi gjorde lite mellis o lekte med voffis. freija kom också förbi en stund.
 
klockan åtta var det clinic på jobbet. en liten miniutbildning kan man säga, idag gick vi igenom längdskidor med tillbehör (stavar, hjälm, valla etc) och även kläder, strumpor och vantar till just längdskidåkning. vi har längdhelg på jobbet nämligen så det är ju smidigt om man i alla fall kan hjälpa kunderna med något!
var hemma vid halv elva och har lekt med daisy sen dess o nu ska jag snart nana för jag är fett trött. är ledig imorgon men ska fixa min nagel som har gått av samt ta hand om voffis hela dagen. mysipys!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0