söndag 6/10

hej vänner, allt bra med er?
jag är lite seg idag. lite halvbake. lite lagom, så.
 
gårdagen var sjukt trevlig! vi var som sagt på frölundamatchen. frölunda vann efter straffar så det var ju kul, men själva matchen var väl inte så jätterolig egentligen. vi hängde i baren o med varandra o hade det nice. efter matchen gick vi bort till drink 20 o tog varsin (suprise) drink! hahah sen rörde vi oss bort till familjen o fortsatte drinka där. det var alltså jag, tede, alex o några av hans vänner. skittrevligt verkligen! strax innan 12 hoppade vi in i taxibilar o åkte till starbowling. där bowlade vi i en timma typ o det var fett kul!!!! hahaha asså jag älskar verkligen att bowla, det är drömkul. är dock svindålig men tycker ändå det är kul :p efter bowlingen drog några ut, men alex, leo, calle o jag delade en taxi hem istället. vettigt beslut med tanke på att jag skulle jobba idag.
 
var fett trött imorse. trodde jag skulle sova jättegott med tre duntäcken o 10 kuddar men icke. så dagen på jobbet har varit jobbig. jobbigt med jobb osv... nää men det har vart lite småsegt där idag faktiskt. längtade mest hem. sen jag kom hem har jag typ legat i min säng.nu har jag tänt doftljus o lyssnar på melissa horn vilket var minst ett år sedan sist typ. känns konstigt att lyssna på melissa horn och vara lycklig och må bra. det är ju annars deppmusiken nummer ett.
här får ni lite pics från gårdagen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0