snorfia

alltså uuuuusch jag är så förkyld! det är helt sjukt. mina ögon rinner kostant. dom är röda o jag vet inte vad det ser ut som att jag har tagit. näsan rinner också. blöööö. igår i skolan frågade eleverna om jag var ledsen för att grät? haha sötisar. men nej jag är bara förkyld. känns som att jag har snor i hela huvudet typ, fresh.
 
idag ska jag i alla fall jobba på intersport. har varit på ebba i veckan o det har varit bra, kanske ska dit imorgon med men antagligen inte. så idag är det intersport som gäller! tror vi ska börja bygga lite alpin osv, kan bli kul :) helst hade jag typ behövt ligga i sängen hela dagen för att bli frisk men får ta det imorgon. sova när jag kommer hem sen kanske. ska ju till stockholm i helgen, vill inte va sjukis då.
TÅRAR I ÖGONEN. hahahah asså ser ut såhär 90% av dagen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0