onsdag 23/10

shit här rullar tiden på... om exakt två månader är jag i mexico. om tre månader har jag förmdligen landat i bangkok och därmed påbörjat en tre månader lång resa med min bästa vän. om man ser tillbaka då... för tre månader sedan var jag på åland med elin. känns fett längesen. tre månader är lång tid ändå.
 
har glömt av att kika in här. det har inte hänt så mycket sen senast ändå. har hängt med lite friends här hemma mest. tagit hand om daisy på dagarna. i måndags träffade jag en saknad vän, käkade lunch o catchade up om det senaste halvåret typ. hon åker ivg nästa vecka till asien och australien och ska vara borta i ungefär ett halvår. sjukt. har hängt med hanna, det var mys. vart med alex, fällt några tårar och blivit glad igen. man behöver det ibland.
igår var jag på utbildning med jobbet från 20-23.30. det var lite segt faktiskt. gick igenom i princip samma saker på samma utbildning förra året så aa det vr inte så mycket nytt.
 
idag har jag varit franskalärare åt små sexor. det var kul! hahaha enda problemet är bara att jag knappt kan ett ord franska. svårt när dom ba "hur uttalar man detta?" ja ba "eeh... vem är bäst på franska här?" dom ba "victoria" ja ba "victoria, hur uttalar man detta?" hahah älskar nivån. imorgon ska jag vara spanskalärare. intresting. nu har jag vart hemma med daisy några timmar. ska slänga ihop lite käk om en stund och rulla tillbaka till ebbaskolan för att vara med på öppet hus där ikväll. ska bli jättekul faktiskt! och sen kommer alex hit ikväll, mysipys.
 
här får ni lite hundbilder från det senaste, har inget annat liksom.
 
 
 
hon älskar att dra mig i håret. det gör inte jag.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du berätta lite hur det är att vara lärare? Är det något du kan tänka dig att utbilda dig till? :)

2013-10-23 @ 16:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0