onsdag 2/10

vet inte riktigt vad som hände med texten i inlägget under? haha bloggade från mobilen o där såg allt normalt ut... haha jaja.
 
det vore synd att säga att dagen är fullspäckad med planer, men endel har jag i alla fal. elinpelin kommer o hämtar mig om en kvart ungefär. vi ska på ett andra möte med kilroy! göra lite mer specifika planer o ändra lite i det paketet vi gjorde sist vi var där. tror det blr toppen! efter det ska vi träffa freija o frida i alla fall, får se ifall fler hänkar. ta em fika o catcha up ordentligt, känns som en evighet sedan vi såg frida... :( sen kanske jag ska åka hem till alex o ta hand om honom för han är sjuk :( eller aa det beror på om han orkar gå till jobbet eller inte idag.
 
yeye nu får jag snabba på lite! puss på er :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0