måndag 7/10

usch, idag är en sån där tråkig oktoberdag som gör att man bara vill ligga inne i sängen hela dagen. tur för mig att jag kan göra det då :p nää, men jag är ledig idag. fantastiskt skönt. sov till typ halv 12. har käkat lite frulle, sen gick jag och la mig igen. lyssnade på värvet med steve angello, riktigt bra! han är verkligen otroligt ödmjuk. det var kul att få lyssna på honom och höra vad han gör utöver musiken osv. det är jättemånga intressanta personer som har varit med i värvet verkligen, älskar att lyssna på sånt. för er som inte vet är värvet en typ av podcast där en journalist intervjuar olika kändisar. mucho bra, kolla in det där!
 
annars händer inte så mycket. tänkte ta tag i mitt rum och städa det. vet inte vad som händish med det för det känns som att jag typ aldrig är hemma ändå. när blir det stökigt liksom? vill typ inte vara hemma heller längre. att ha en person till som bor här är fan mycket mer påfrestande än vad man kan tro. man har liksom sina rutiner och gör saker på sitt sätt, det blir jobbigt när man helt plötsligt måste börja anpassa sig efter någon annan. det har typ inte ens gått en månad och det är i alla fall minst tre kvar. vet inte hur jag ska lösa detta.
yeye, senare är det stallet o efter det kommer alex hit. vi är nästan bara hos honom nu för tiden men som sagt det finns ju en anledning. o r k a r  inte vara här.
oj vilket härligt positivt inlägg!! classic greymonday
another happy day
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0