måndag 28/10

vilken helg jag har haft. riktigt mycket att göra på jobbet, så det har varit väldigt kul! i lördags var planen att eventuellt gå ut men efter den dagen var jag helt död, så det blev inget med det. lisa kom hit o gjorde mig sällskap som hundvakt. hon tog med godis o vi poppade popcorn o myste med film. himla mys.
igår efter jobbet åkte jag hem o duschade o bytte kläder, catchade up lite med familjen o sen blev jag körd till alex. där gjorde vi middag tillsammans med hans familj o hade det mys hela kvällen.
 
imorse var det bara att hoppa upp när klockan ringde vid åtta. för en gångs skull efter att ha sovit hos alex kom jag i tid när jag skulle göra naglar. haha han är så långsam o trött på morgonen att jag nio gånger av tio kommer för sent eller får stressa ihjäl mig när jag ska göra något på morgonen. han är en tidsoptimist och jag är en extrem tidspessimist. det går inte alltid ihop så väl som man hade önskat... yeye naglarna blev SÅ fina i alla fall! älskar dom verkligen. sedan drog jag iväg till jobbet o har jobbat hela dagen. från klockan fem var det helt dött pga stormen. inte för att det hade börjat blåsa då men ingen kom ändå och handlade. nu däremot... JÄVLAR i helvete vad det blåser!!!! tror nästan att mitt rum kommer lyfta från huset o flyga iväg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0