lördag 19/10

godmorgon sötisar! allt bra?
jag mår toppen! sitter här med min lilla valp i knät som är nyfiken på precis allt. vi har precis käkat frulle o jag har fixat mig o duschat för jag ska snart kicka iväg till jobbet.
 
igår jobbade jag hela dagen o slutade kl 8. vi hade sjukt mycket att göra hela dagen så kaos är att förvänta sig under helgen.. förra året sa min chef: "kom pigg, fräsch, mätt och utvilad för du kommer inte hinna gå på toa under hela dagen".  krydd tänkte jag o drog en maxad fylla på hemmafest och en utgång. kom till jobbet bakis, trött och allt utom utvilad. kl 12 går kön redan ner till skoavdelningen och efter tio miuter i kassan vände jag mig om för att jag var nära att behöva ta en påse och spy i den. man lär sig av sina misstag helt enkelt. 
men igår efter jobbet åkte jag till stan o träffade freija, felicia och elin. vi satt på le pain francais på avenyn o tog ett glas o snackade, himla trevligt. felli hade bilen så vid halv 12 åkte vi hem. fett skönt idag.
 
yeye, nu ska jag ta o mysa lite med min hund. ha en bra dag! puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0