liten lista

Vilken dag är det idag?
freitag!
 
Om du var en emoji vilken skulle du vara då?

typ den med hjärtan som ögon för så känner jag mig dygnet runt nowdays
 
Vad ska du göra ikväll?

käka med familjen, packa ihop lite grejer för stockholm o sova tidigt
 
Säg två bra uttryck:

pass...
 
Vad blir du glad av få höra att du är?

social, glad och positiv. för det är oftast så jag känner mig
 
Visa en bild du inte minns ha tagits:
det kanske syns? hehe. om jag ska vara ärlig minns jag nästan inga bilder alls från denna kvällen, och det finns hur många som helst. dom flesta i samma skick som den över
 
Vem saknar du?

tror faktiskt inte att jag saknar någon alls just nu
 
En bild på något som är asbra att ha:
fin familj
+
fina vänner
 
en annan sak som är fett bra att ha men som jag inte har nån bild på är en ihopfällbar tandborste. den har räddat mig många gånger hehe :D
 
Vad är du bra på?
att planera, passa tider och tänka på andra
 
Vad vill du ha?
just nu vill jag helst ha en helt ny garderob för jag känner mig ALDRIG fin i mina kläder längre
 
Vad tycker du är roligt?
att dansa, drinka och hänga med vänner.
 
Vad är du dålig på?
att ha tålamod med personer som är långsamma eller (som enligt mig) inte kan köra bil ordentligt. är inte så bra på att laga mat heller.
 
Hur ser du ut när du är nyvaken?
sömniga ögon + blek. vilken härlig syn va?
 
Vem är du kär i just nu?
alex <3
 
Vad var det första du snodde?
en godiskola på pressbyrån som kostade 1,50 när jag var 9 år. har fortfarande dåligt samvete så jag vet ju en sak jag aldrig kommer göra om...
 
Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
räkna ihop min poäng från mina betyg, städa/rensa min garderob + lådor i mitt rum. eller i princip checka av allt på ångestlistan jag gjorde i somras.
 
Vad bävar du inför?

haha samma som frågan över.
 
Vad händer i helgen?
åker till stockholm med min kärlek och hämtar en voffis (!!!!!!)
 
Vad var det senaste du skrev i Word?
ouf, det måste varit någon av dom sista inlämningana i skolan. ginas skor kanske? fy i helvete
 
Vad läser du nu?

har ingen läslust och har inte haft sen i april typ. tips på böcker? älskar ju att läsa annars
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0