happy friday

åhåhååå vilken härlig dag det har varit idag! älskar dagar som denna.
började med att jag vaknade upp bredvid min älskling o låg o myste i nån timma medans solljuset lyste in genom fönstrena. då visste jag att det skulle bli en bra dag. ringde hannis för att höra hur det hade gått för henne och självklart hade det gått super o HON FICK SITT KÖRKORT!
åkte hem för att byta kläder, sen kom hannisen såklart o hämtade mig. vi började med att fira med lite mat på donken, precis som vi gjorde när jag också hade tagit körkort. sen cruisade vi runt en stund innan vi tog oss mot stan. drack latte, åt choklad o tog en cigg i solen. helt underbart. sen fortsatte vi åka runt, hämtade bland annat vendela o gjorde lite grejer.
 
nu ska jag packa ihop lite grajer att ta med mig till stockholm. åker tidigt imorgon, typ kl 7. vi vill hinna shoppa o gå på stan nåra timmar, hänga på hotellets spa o lite så innan vi ska möta upp några för middag och drinkar. sen ska vi hämta voffis vid lunch på söndag så det blir nog inte så mycket häng på stan innan dess då voffis inte bor mitt i stockholm utan en liten bit därifrån. åh vad jag ser fram emot helgen! kommer bli så mys
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0