freitag

har jobbat hela dagen och är egentligen pretty much slut. men när dom flyttar in i vårt hus igen är det bara att ta sig hemifrån och det känns ändå mindre jobbigt än att stanna hemma. så planen för kvällen är att dega hos freija :)
 
igår var lisa här. vi hade fett mys! lekte med daisy (som för övrigt typ börjar bli stor?) o så bakade vi egen pizza till middag med victor o så degade vi framför teven nån timma. så jävla skönt verkligen! när lisa hade åkt hem på kvällen åkte jag hem till alex.
försov mig lite smått men hann ändå i tid till jobbet, har vart på intersport idag. ganska skön dag för det var lagom mycket att göra så tiden rullade på ganska bra. det enda jobbiga idag var typ att min chef var på fett dålig humör. sånt kan fan förstöra ens dag. idag förstörde hon typ allas dag på jobbet. härligt!
yeye nu ska jag slänga på mig ett par mysbrallor o dra till freija. jobbar hela helgen, vi har massa sjukt bra erbjudanden på alpingrejer plus att det är lönehelg så jag antar att det kommer bli en del att göra. men hellre det egentligen. bjuder på en fett suddig bild från igår men orkar inte lägga in dom från telefonen nu.
later guys
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0