fredag 4/10

åh, kanelbullens dag idag!
imorse när alex o jag hade vaknat o duschat o fixat oss åkte vi  till axel dahlströms torg. där har dom nämligen ett glutenfritt café, alltså allt är glutenfritt! heaven för alex hahaha. så vi köpte massa kanelbullar o han köpte lite annat också o sen åkte vi till calle i onsala. käkade kanelbullar o gottade oss nån timma innan vi behövde åka igen.
vid två träffade jag elin o gustav utanför kilroy, sen gick vi in o betalade resan (!!!!!!!!!!!!!!!!!!) så nu är allt bokat o betalt o klart - den 22 januari åker vi och vi kommer hem igen den 28e april. ALLTSÅ! lyckan just nu! kan inte beskriva hur overkligt det känns. MEN SÅ JÄVLA FANTASTISKT
efter det åkte jag till venti nove o hämtade lite grejer åt mamma, sen åkte jag till jobbet o snackade med min chef o kollade schemat osv. nu är jag hemma, ska strax åka o hämta tede. trore blir myskväll ikväll men vi får se för hon var taggad på att göa nåt, typ spela bowling men det ska jag göra imorgon hahah. asså vad är oddsen? spelar aldrig bowling ju.
 
ha en mysig kväll! pusspuss
lyckan <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0