bra dag

assåååå tror inte att jag kunde haft en bättre dag än vad jag har haft idag!
först och främst är min och elins resa till asien bokad, vi ska i princip bara betala den så är allt klart. (!!!!!!) det känns så jävla roligt o fantastiskt o jag längtar ihjäl mig. FAN vilken fantastisk resa vi ska på. i tre månader. ååååh!
efter vi hade varit på kilroy träffade vi elins mamma o lunchade med henne, sen gick vi en sväng på stan. hittade en jättefin tröja inne på zara som jag köpte, fett nöjd med den! vid två mötte vi upp freija o frida på da matteo o satte oss där på gården i den stekande solen med en iskall cola. helt underbart!
 
sen nu ikväll var mamma, emelie, victor o jag på en butiksinvigning i sisjön. trevligt, men lite stelt typ. haha asså så oklar musik o mest killkläder men aa som sagt det var trevligt. när vi kom hem gjorde vi mat och... BESTÄMDE ATT VI SKA SKAFFA HUND. och nu är den betald o allting!! var så arg och ledsen på mamma när hon bangade den andra hunden men nu är det på riktigt. är så glad!
 
 
mina favoriter
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0