torsdag 7/11

heejjjj finisar! lägish??
jag mår bra! satte på lite skön musik för att komma igång lite, har vart lite seg idag.
 
efter skolan igår hämtade jag hanna och så åkte vi till mig med daisy. köpte chips och sushi o degade i soffan nåra timmar, himla gott. senare kom mormor hit o stannade tills idag och på kvällen kom även alex hit. mysipys!
planen idag var att vi skulle träna innan jag började jobbet halv 12 men det hanns inte med... så vi låg kvar i sängen, sen gjorde vi en jättegod frukost o myste hemma istället. inte helt fel det heller!
 
efter skolan idag åkte jag och hämtade daisy. gick ner i källaren och rotade fram lite skidkläder för ikväll äre AFTER SKI som gäller! wiiiie det ska bli så jävla roligt!!! ska dit med jobbet, alltså intersport och inte skolan. det är på incontro och man ska verkligen gå in för det, så det är en hel skidutrustning minus pjäxor som gäller ikväll typ. skitkul! nu kommer snart vickis och hämtar mig, sen åker vi hem till henne o fixar oss.
typ såhär kommer jag se ut ikväll:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0