torsdag 21/11

om en månad åker jag till stockholm, för att dagen efter åka vidare till mexico. alltså HEJ VÄRMEN! haha tar nästan tillbaka allt jag sagt om att det kan få bli kallt osv nu. fast samtidigt, hade det snöat imorse när jag gick till bussen och vart helt vitt ute istället för regn och kolsvart hade jag garanterat blivit på bättre humör.
 
det var längesen det var så svårt för mig att gå upp. det var mörkt och kallt och jag var trött. dessutom låg alex och höll om mig och sa "stanna bara fem minuter till mini". ville helst ringa skolan o säga att jag inte kunde komma men det kan man ju inte göra. låta dom skaffa en vikarie för vikarien liksom haha.
dagen i skolan var i alla fall bra! gjorde en rolig värderingsövning med sjuorna, fyra hörn ni vet? det var kul! sen hade jag lite SO och arbetspass och läxhjälp. bra dag!
när jag slutade vid fyra träffade jag bea på torget o vi tog en fika o catchade up lite. det var himla mys att träffa henne. blir så sällan när hon är dränkt i plugg, spenderar i princip alla helger i stockholm osv. men himla mys att ses <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0