söndag 24/11

hade en riktigt bra kväll igår! mestadels iallafall.
tede kom hit och vi förade här nåra timmar, lyssnade på riktigt skön musik o snackade skit. senare drog vi en taxi till stan o hängde på flygarns en stund. alltid bra häng där liksom. efter ganska mycket om och men och lite planlöst drivande på avenyn träffade vi guccibrush och hans vän och vandrade in på excet med dom runt ett. träffade massa härliga vänner där som alltid, dansade loss i schlagerbaren o drack kanske en shot eller tre för mycket. vanlig kväll på excet med andra ord!
vid tre nångång räckte det för min del och jag hoppade in i en taxi och åkte hem till alex. där var han, freddan, kevin och albin o hade någon form av efterfest/krök med skön musik osv. det var väldigt trevligt men vi gick inte och la oss förrän 5 och innan vi ens hade somnat kom chaqqe för hon skulle iväg till jobbet. härliga kontraster!
 
imorse när vi vaknade mådde jag inte så bra... hehe. vi låg kvar i sängen en stund innan vi gick upp men jag kände att jag inte alls orkade göra något så jag gick och la mig igen. efter en stund joinade alex mig o vi nanade nån timma tills freddan kom vid två-tre. vi tre drog sedan bort till ikea för dagens bakeaktivitet: julbord! haha riktigt trevligt faktiskt. och väldigt gott. älskar julbord på ikea. och julmust!
 
nu är jag hemma. har ätit lite med min familj o fått mina söta små djur att pussas o hänga lite. nu är det snart sängmode på mig igen, känner mig trött o sliten. ska trots allt jobba imorgon också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0