onsdag

postade precis måndagsinlägget, några dagar sent. bloggen + datorn ville inte vara med i måndags så allt hängde sig och inlägget försvann där nånstans på vägen.
 
igår efter jobbet träffade jag hanna och käkade lunch en snabbis innan jag åkte hem och bytte om. hämtade upp mamma på hennes jobb och så åkte vi och tränade! jag följde med henne till elixia där hon tränar och testade på det där. gillade ju inte alls verkets nya lokaler så det var kul att se hur det var där. och jag trivdes jättebra! eller det är ett fräscht bra gym liksom. senare på kvällen kom bebi o hämtade mig o så åkte vi hem till honom.
 
imorse gick vi för en gångs skull upp i tid. alltså helt seriöst, jag tror inte det har hänt EN enda gång sedan vi blev tillsammans att vi går upp i tid och slipper stressa. det hjälper liksom inte att ställa klockan en timma innan man egentligen måste, vi blir alltid sena. och det är alltid mig det går ut över eftersom jag börjar tidigast... så en stor guldstjärna till oss idag :D
efter jobbet åkte jag till gymmet en sväng och sedan till stan för att träffa girlsen. satt på da matteo i nån timma o snackade skit o drack latte. mys vare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0