onsdag 27/11

hej på er! läget?
jag kan inte riktigt bestämma mig hur jag mår idag. det har vart en dag med blandade känslor, både fysisk och psykisk smärta. hmm. den värsta smärtan jag känner just nu är fan min nagel som jag halvt bröt förut när jag var arg på min hund.. alltså det låter töntigt men helvete vad ont det gör :(
 
imorse vaknade jag hos alex efter att egentligen inte ha sovit så mycket. låg typ och grät hela natten och sov inte så många timmar men så är det. man kan inte skjuta upp saker för alltid utan ibland hinner verkligheten faktiskt ikapp en... men när jag vaknade åkte jag i alla fall och hämtade daisy och så åkte jag hem till alex igen och väckte honom med voffis. vi myste i några timmar innan alex körde hem oss. hemma stod mamma o bakade lussekatter! så himla mys.
jag tog bilen till stan och plockade upp hanna på vägen. käkade lite lunch, strosade på stan och köpte lite småsaker. kikade mest faktiskt. men det var mys!
nu ska jag plocka ihop lite på mitt rum, städarna kommer imorgon. KLOCKAN ÅTTA PÅ MIN LEDIGA DAG. behöver jag säga hur arg jag blev när mamma sa det? vet inte var jag ska ta vägen alltså.
 
jaja, puss sötisar
härlig bild från förra (!) sommaren
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0