onsdag

hej finisar. förlåt att det var längesen jag skrev...
 
det har inte hänt så mycket egentligen, har typ bara jobbat sen sist.
förra veckan bestod av mestadels jobb. ann även träffa favvisar i stan o fika, var ledig en dag o då åkte j ag och vaccinerade mig. hepatit b + tyfoid tog jag. det börjar närma sig nu... i fredags när typ alla man kände var i stan och kollade fotboll låg jag hemma soffan med hanna och min tinnituss. vi åt chips o hade jättemysigt.
i lördags och söndags jobbade jag. ganska sega dagar men ändå helt okej. i lördags kväll spelade bebi o jag monopol o kollade på nån dålig film. hur mys som helst.
 
måndag o tisdag har endast bestått av jobb. vart på jobbet 9.15 o gått därifrån 20.15 ungefär. långa dagar. igår efter jobbet åkte jag hem till alex. vi käkade världsgod tapas med hans familj och kollade på fotboll. segt att inte zverige vann. liten parantes här då, helvete vad bra zlatan är. det är sjukt. ronaldo med.
jaja. idag var jag LEDIG o det var jätteskönt. vid 7 ringde dock alarmet men det var alex. han kämpade sig upp till gymmet o jag låg kvar o sov tills tio när han kom tillbaka o väckte mig. MYS. vi åkte in till stan vid halv 12, fixade lite grejer o kollade runt lite. käkade lunch på deli.
vid halv två körde jag honom till jobbet o så fick jag låna hans bil under dagen, ska hämta honom ikväll med. eh nej vi sitter inte ihop, jag lovar att vi kan vara utan varandra. det är bara det att det inte finns något bättre än att få somna bredvid honom och vakna i hans armar. det är det bästa jag vet. och jag vill inte tänka på hur olidligt det kommer vara att inte få ha det så en enda gång under i alla fall två månader. kommer gå sönder av saknad...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0