nostalgi

började kolla igenom bilder jag var taggad i på facebook. shit... vad mycket kul man har gjort. helt sinnes. fick lite ont i magen när jag såg vissa bilder... och vad långt fint hår jag har haft. mycket roligt med massa fina vänner. studenten, shit vilken dag. alla skivor... aa mycket nostalgi på mig nu!
fick samtidigt lite feeling att försöka avsluta/börja på riktigt med något jag tänkte göra i somras. får se om det ens blir något av det för jag ska pyssla ihop massa bilder i imovie vilket jag aldrig gjort innan, men jag ska försöka. det var werngren som gav mig inspo när hon hade klippt ihop en sån film typ nån vecka innan studenten på oss tjejer från klassen. och jag kan ju inte ha burit runt på min kamera i alla dessa år i onödan haha.
typ såna här härliga pics
 

Kommentarer
Postat av: andrea

soffy ja dör va najs! asså this pic e så mycket minnen

2013-11-25 @ 17:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0