mysfredag

imorse kom daisy o väckte mig. lyfte upp henne i sängen så hon kunde komma o gosa (och bitas..) samtidigt som jag satte på min favvopodd, michaela o dasha. den kommer egentligen ut på onsdagar men jag sparar alltid den till en ledig dag så jag kan ligga kvar i sängen när jag vaknat o lyssnat på den. love it.
vid halv 12 kom alex hit. vi gjorde lite lunch, badade badkar o hade hur mysigt som helst innan han åkte till jobbet. helt okej start på dagen liksom!
har inte gjort så mycket sen dess. kikat runt på tumblr o lite bloggar. ni glömmer väl inte min tumblr? soffygirl heter den.
 
iallafall. nu har jag sminkat mig lite o slängt på mig kläder. tar bilen in till stan för att träffa gänget o ta en fredagsfika i (gammal) vanlig ordning! puss på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0