måndag 25/11

hej!
och så var det måndag igen.. men det gör inte så mycket. har en ganska bra vecka framför mig! idag är det dessutom löning så man ska inte klaga.
 
har jobbat i skolan idag. mina två första lektioner med sjuor och åttor gick bra, dom klasserna är snälla och gör vad jag säger. sånt uppskattas! niorna som jag hade sista lektionen däremot, ingen rolig klass. otrevliga, beter sig sjukt respektlöst och är allmänt dryga. funderar seriöst på att säga att jag inte vill ha den klassen mer... nu var det dock längesen sist men ändå.
ja så förutom den sista lektionen så var allting bra idag! åkte hem när jag slutade och gjorde lite mellis, nu har jag kikat igenom lite bloggar osv. tänkte typ sova en stund innan jag drar till stallet, är extremt trött idag.
 
jaja, ville bara säga hej! puss
 

Kommentarer
Postat av: Anes

Kul att höra om dina dagar med oss, hoppas att det blir bättre nästa gång. Man kan ju alltid hoppas // marvin och Anes

2013-11-26 @ 11:02:24
Postat av: Anonym

Trevligt rökarn

2013-11-26 @ 11:06:31
Postat av: Anonym

Trevligt rökarn

2013-11-26 @ 11:11:57
Postat av: Anonym

Trevligt rökarn

2013-11-26 @ 11:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0