måndag 11/11

vet inte riktigt vad jag ska börja haha!
i fredags var jag helt och hållet DÖD. kämpade mig upp en sväng på dagen och följde med alex till mitt jobb så han kunde köpa nya skridskor, sen åkte jag till mammas jobb och fick massage. efter det kröp jag ner i min säng med daisy, chips, dipp och min favvopodd. där låg jag i princip resten av dagen med undantag från när jag gick ner och käkade pizza. aa ni hör ju, fantastisk bakedag med andra ord!

i lördags var jag LEDIG för första gången på jag vet inte hur länge. på en helg alltså. låg kvar i sängen jättelänge och hörde regnet utanför, det kändes bra. efter nån timma tog jag tag i mig själv och duschade o fixade ordning mig. blev hämtad av min baby och så åkte vi till stan. kikade runt lite innan vi käkade världsgoda hamburgare på burgersson. GÅ DIT! ligger typ vid skansens krona. husargatan, kan det stämma? aja godaste hamburgaren jag nånsin ätit i alla fall. efter det tog vi en drink på post o sen gick vi på bio. såg rush, en formel1-film som var HUR bra som helst. blev typ lack först när alex hade bokat biljetter till en bilfilm, hallå jag har NOLL intresse i det liksom. hahah men den var verkligen hur bra som helst så den kan jag verkligen tipsa om! ska dessutom lyssna på en formel1podd om ronnie petersson. japp intresserad!
igår vaknade jag av massa pussar på morgonen. vi käkade frukost o sen åkte vi. alex skulle döma, jag åkte hem. gjorde inget vettigt på hela dagen. alls. eller jag började med att klippa ihop en film, annars inget.

idag hade jag två lektioner i skolan. franska med sötsexorna o engelska med niorna. några i den klassen har dessutom börjat följa mig på insta så fick göra den privat... fuckers. efter skolan åkte jag till ullared! haha med mamma o min kusin. himla skoj faktiskt men köpte inte så mycket. lite småsaker typ. och en ridväst att ha på hoppning. sen hem o sen stallet. BRA MÅNDAG! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0