lördag 9/11

hej finisar! hur är lägish?
jag mår bra! har återhätmtat mig lite efter bakfyllan igår.
 
gårdagen bestod mestadels av chips och dipp i sängen, men jag var även på jobbet en liten sväng med alex så han kunde köpa nya skridskor och så unnade jag mig en massage. men från kl 14 och framåt var det sängen med poddar och daisy som sällskap. perfekt dag verkligen!
 
idag är jag lite piggare. har städat och fixat lite på mitt rum här nu, lekt med daisy och lite så. nu har jag precis duschat också. om nån timma ska jag dra mig in mot stan är tanken. ska möta upp min älskling o gå på stan en stund. hoppas att det slutar regna... annars får vi väl hålla oss inomhus helt enkelt. senare är planen att käka en god middag nånstans o sedan gå på bio!
var med i tidningen igår också haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0