lördag 23/11

godmorgon finisar!
trodde jag skulle jobba öppning idag men så var det inte. skönt att få två timmars extra sömn! så idag ska jag som sagt jobba. kvällens planer är nog inte helt bestämda än för min del men vi får se.
 
igår åkte jag in till stan o träffade en liten del av gänget. satt på da matteo o myste oss nån timma. gick förbi firren o köpte ett par byxor, riktigt nice! efter det åkte freija, frida, elin o jag hem till elin o käkade lite innan vi åkte till stan igen för att gå på bio. vi såg the counselor och det var fan den SÄMSTA filmen jag sett på länge. alltså riktigt dålig! tror inte ens att filmen hade någon handling.. eller inte vad som framkom i alla fall. så ett hett tips är att INTE se den! hehe.
jaja, nu ska jag dra mig till jobbet. ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0