lördag 2/11

godmorgon!
sitter här med en liten klump i magen och vet egentligen inte riktigt varför. drömde dock jättemycket mardrömmar inatt och det var så jävla läskigt så jag har typ fortfarande ångest för det. usch. hatar verkligen att drömma ibland. annars är det väl för att jag redan känner mig lite stressad för kvällen. örch på det.
 
i torsdags efter jobbet drog jag till stan och träffade lite fina friends. satt på soho o catchade up o myste nån timma innan det blev lite väl kallt och vi drog oss hemåt igen.
igår var jag ledig vilket var hur skönt som helst verkligen. gjorde absolut inget vettigt på hela dagen, helt fantastiskt. låg i sängen med daisy och lyssnade på poddar typ. lyssnade bland annat på p3 dokumentär om mordet på engla. alltså SÅ jävla fruktansvärt. det är så vidrigt att jag knappt vet var jag skulle ta vägen. usch verkligen. sen på kvällen efter att jag hade käkat lite kräftor med mina päron drog jag bort till elin o kollade idol o chillade lite! mysipys.
 
nu har jag duschat o käkat frulle men kan chilla ett tag innan jag måste åka. ska försöka slänga i mig lite lunch idag också faktiskt. jobbar 12-18 idag vilket känns fett segt då jag typ redan nu vet att det kommer vara aslugnt. bläääää tråkigt. sen att jag jobbar till kl 18 också... ska hem o fixa mig o sen på middag o sen ut. kommer bli stress. aja ska försöka få bort klumpen i magen nu. pusshaj
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0