lista

Vad har du på dig?

Jeans från Replay, tröja från Acne och underkläder från VS

Hur mår du?

Vet inte. Mitt emellan bra och dåligt ungefär.

Vad önskar du just nu?

Tid och pengar

Vad ska du göra imorgon?
Ligga i sängen med Daisy, choklad och mina favvopoddar. Helt okej!

Vad skrattade du senast åt?
Minns inte åt vad men med Hanna

När grät du senast?
I natt

Senaste köp?
Acne Pistols. Dock inte till mig...

Senast sedda film?
En oväntad vänskap med Alex igår. Så himla fin och härlig film verkligen

Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma

Senast 3 inkomna sms?
"Sparar varje krona till resan"
"Wheyyy! Jag fyller år 29 skall vi hitta på något kul? Haha"
"Du kommer ha det asnice?! Aa men det är iförsig vettigt"

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"men blööö sluta göra massa kul jag är inte hemma"

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Jennifer tror jag

Vart vill du åka just nu?
Till London med Alex och stanna tiden

Nästa planerade resa?
London

Dagens känsla
Ledsen, likgiltig och rädd typ. Härlig dag!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej, men tror att man kan bli lite intresserad av vem personen är liksom

En maträtt du inte äter?
Blodpudding. Alltså FYfan vad vidrigt. Sen finns det ganska mycket annat också men det är det första som kommer upp hehe
 
 
Tack för listan Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0