gårdagen

riktigt bra kväll igår!
först var vi i billdal hos victoria. vi var massa tjejer och det var många som jag inte har träffat på jättelänge så det var skitkul att ses! lite otippat att jag kände så många där men det var kul! 
vid tolv åkte vi in till stan och typ alla droppade av på vägen. när vi kom till avenyn var vi typ 6 pers kvar hahaha... aa men någon kände vakterna på excet o då vandrade vi in där. träffade SÅ mycket folk jag ibte träffat på länge!!! bland annat mina kära donkenkollegor❤️❤️ haha asså det var så jävla kul att träffa dom igen, många har jag inte sett sen jag slutade där...
sen träffade jag tede wern o vera, några av alex kompisar o en tjej jag hängde med på bilskolan i åmål och märta som var min bff i åttan o lollo o aa en jävla massa roligt folk helt enkelt!
när det stängde tog emelie, Carro o jag en taxi hem med oskönaste föraren men vi kom hem iaf o det var ju bra.

nu ska jag duscha, käka frulle o sen åka till stan! 

finns inte många mer bilder än denna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0