fredag 29/11

trodde fram till för tio minuter sedan att jag skulle vara ledig idag men icke. blir så stressad på mig sjlälv, har aldrig nånsin glömt skriva ner en jobbtid? att jag har glömt skriva ner det förstör min dag totalt. inte för att jag ska jobba utan för att jag har glömt... åh.
jobbar iaf 13-18. sen ikväll ska jag till vickis som fyllde 20 i veckan! där är det lite förkrök och plockmat och sen ska vi ut. tror det kommer bli skitkul!
hela helgen kommer faktiskt bli grym. party ikväll, ledig imorgon och hockey med fina bea, jobba söndag och på kvällen är det även julfest med intersport! grym helg.
 
igår låg jag hemma och tyckte synd om mig själv hela dagen. dog mensvärksdöden typ. har endast mig själv att skylla eftersom jag inte har tagit ut mens från mina piller sen i juli men aa... aj iallafall :(
på kvällen ryckte jag dock upp mig lite och följde med mamma till stan. vi var på oles döttrar där dom hade lite julmingelgrej o handlade lite. himla mys!
 
nu måste jag sticka här, har en hel del att fixa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0