after ski

SHIT vilken rolig kväll jag hade i torsdags! sjukt lyckat och mycket bättre än vad jag egentligen hade väntat mig.
det var GT som i samarbete med STS, audi och intersport drog ihop en after ski på incontro. alla var klädda i skidkläder o vi fick mat o massa där. det var liveband och alla stod på bänkar o bord o sjöng med. hahha så jävla roligt verkligen!
när det dog ut på incontro vid 12 drog hela gänget vidare till nån pub på avenyn där det också var livemusik. när den tog slut där gick vi till lilla london o efter det var vi några som kämpade vidare till babar. sån jävla pangkväll hade vi! butikscheferna bjöd på jägershots o aa nä hur kul som helst
 
var fett nöjd med min bränna hehe
 
 
 
 
 
 
kvällen avslutades med nercabbat hem till näset. fint!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0