torsdag 21/3

heeejjjj på er, vilken bra dag detta har varit! och imorgon äre fredag, så jävla gött verkligen.
 
hade en jävligt chill dag i skolan faktiskt. vi var o kollade på fadderföretagsmässan i aulan som ettorna hade (btw, känns inte som två år sedan vi gjorde den.... sjukt) sen hade vi lite matte o så skrev vi historiaprov o sen slutade vi i princp. himla skön dag.
efter skolan drog jag till mamis jobb, hängde där en stund innan vi drog till gymmet. jag hade min första träning med min pt idag o det gick bra. eller sådär hehe. han var dynggo o jag försökte verka oberörd av träningen typ så han la på astunga vikter o jag höll på att dö. jävligt jobbigt faktiskt haha. fan. nu måste jag biffa till mig till nästa gång.
 
sen jag kom hem har jag typ käkat duschat o kollat hockey. o ätit lite till. blir alltid så jävla hungrig när jag har tränat... yee o i hockeyn gick det åt helvete. hatar dom jävla idioterna till domare, dom avgör ju matcherna. första målet som luleå fick idag skulle videogranskats OCH blivit bortdömt. jävla skit. taggar match i scandinavium på lördag i alla fall. i tisdags fick vi lotta om biljetterna här hemma o jag förlorade såklart så nu fick pappa lösa en till biljett haha. snelt.
 
BTW hahahhahah morrongänget på mix megapol ringde o lurade skiten ur min bror förut o det kommer antagligen sändas imorgon 7.40 så lyssna på det! hahahha han började nästan gråta. hahahha avlider.
 
JAJA PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0