torsdag 14/3

good morning sunshines!
nanat gott? det har jag. vaknade fan innan klockan ringde, så jävla skönt.
 
igår var första dagen i skolan på mer än tre månader. deppigt nog kändes det knappt som att jag varit borta alls, allt kändes precis som vanligt. haha, nä fyfan. inte kul. en sak hade dock förändrats. snåljåparna i bamba har tagit bort fil o flingor som alternativ lumch för att "det är för dyrt". jaha, och vad hade dom tänkt att jag ska äta till lunch nu då?! knäckemackor eller?! alltså jag blir så jävla arg. tar dom bort filen kan dom ju börja servera ätbar mat vilket inte är fallet just nu. jävla fittfeltskasnålisar. hatar dom.
 
annars hände inte så mycket kul igår. idag börjar jag vid 11 men slutar inte förrän fem... segt. tror jag drar till gymmet efter skolan, det kan va lite gattt!
yeye, vi hörs! pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0