tisdag 26/3

åhåh har vart ledig idag, så himla skönt. hade egentligen utvecklingssamtalsdag (lol långt ord) men vår studiehandledare är så jävla slapp med sånt, han sa att han sitter i bibblan 10-12 "om nån vill komma o säga något". skönjäveln.
 
men av oklar anledning vaknade jag av mig själv 7.10 o kunde inte somna om trots att jag inte ens sovit 6 timmar. vad händer med mig?! körde iaf mamsen till jobbet o sen åkte jag till gymmet så jag var där kl 8. VEM ÄR JAG??? haha blir fan förvånad över mig själv. efter gymmet drog jag hem o duschade o sen åkte jag till hannis. när jag kom dit hade hon gjort pannkaksfrulle till oss <3<3<3 världens bästa vän. sen har vi typ suttit o pluggat matte hela dagen, vi har prov imorgon. disciplin much??? tror ändå att provet kommer gå åt helvete o för mig får an(sk)ita gärna köra upp det matteprovet nånstans :)
 
hahah just det. min pt sa till mig att jag måste börja dricka mer vatten, att två tredjedelar av ens vikt ska vara vatten eller nåt sånt. nej, så kan det inte ha varit men nånting om att jag måste dricka mycket mer vatten i alla fall. så jag började med det idag. problemet är ju bara att jag får gå på toa typ en gång i halvtimman? haha hejdå vattnet.
 
en annan sak jag måste berätta, detta är faktiskt kul hahah. en kille jag har träffat fram o tillbaka sen i somras har typ blivit lite av ett internskämt mellan mig o hanna. o förra veckan typ serverade dom "söt limpa" till alla i bamba. söt limpa 7. hahaha så vi tyckte det var jättekul att döpa om honom till sötlimpan7 i min telefeon (han kallas limpan). det var ett fint internskämt fram till idag. han var lite trög o jag printade vår smskonversation o skickade till honom för att han skulle fatta. det enda svaret jag fick var: sötlimpan7?
hahahhahahha assåååååååå så pinsamt. shitvapin. han blev typ arg.... o han hatar hanna. så jag skyllde på henne. det kan inte bli värre liksom. "hon borde veta bättre"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0